Polish English Italian

Licznik odwiedzin

460894
Dzisiaj
Wczoraj
Ten tydzień
Poprzedni tydzień
Ten miesiąc
Poprzedni miesiąc
Wszystkie dni
126
312
1863
456481
7674
10667
460894
27-04-2024

„Kiedyś, by zainteresować ludzi gazetą, redaktorzy śrubowali jakość tekstów. Dziś – okazuje się – muszą jeszcze wkurzyć katolika” – pisze Krzysztof Hołownia. „Oto nowa złota reguła polskiego marketingu” – stwierdza na łamach „Newsweeka” Hołownia.

 

Publicysta nawiązuje do ostatniego wydania tygodnika, na okładce którego umieszczono ukrzyżowanego Palikota. Szymon Hołownia wspomina także o okładce, na której Święta Rodzina zmieniła się w dwóch mężczyzn z kotem.

„Moi koledzy, którzy robili te okładki, myślą pewnie, że są skłaniającymi do myślenia artystami. Kto wyprowadzi ich z błędu? Pokaże im, jak banalnych, ogranych tropów się chwytają, rzucając się, niczym łysi na dostawę grzebieni, na koncept eksploatowany na Zachodzie od dziesięcioleci” – czytamy.

Publicysta stwierdza, że takie celowe prowokowanie to ucieczka do „tanich chwytów”. 
„Nie takich prowokatorów chrześcijaństwo już przetrwało i nie takich przetrwa” – stwierdza Hołownia.

 

KAI

Copyright © 2015 Parafia pw. św. Antoniego Padewskiego w Sieteszy.